Monday, November 17

Pakai selipar dalam rumah? Apakes?

Hye!

Korang ada tak yang satu spesis cam aku? Suka pakai selipar dlm rumah. Kalau ada baguslah. Kita geng. Mihmihmih.

Aku mmg xblh kalau xpakai selipar. Aku rasa geli gelemat. N ak xska suka pijak lantai yang tile or simen. Aku rasa lantai tu mcm melekit or beminyak kalau ak pijak. Tapi lantai 2 xbeminyak pun. Ke ak yg paranoid sgt ni. Haha. Even dh sapu n mop. Mcm lantai kat rumah ak ni, ak pun geli even ak dah sapu n mop. Geli..geli..geli..bukan nak ngade tp mmg ak geli. Huu..xtaw la nape. Kalau xpakai selipar mesti ak jalan cpt2 xpun tejengket2. Kalau kat rumah org redha je la. Xkan nk tya ada selipar tak. Hahaha.

Aku kene ada lapik mcm karpet ke tikar ke. Naseb baek ruang tamu and bilik aku fully karpet. Kat melaka ada selipar..kat kelantan ada..kat labuan ada. Kat umah sewa masa study dulu pun ada. Kat tandas confirm ada. Kalau kat hotel yg jenis lantai je pun ak minta hubby belikan selipar. Tp kadang2 hubby xlayan pun. Xbelikan pun. Hahaha. Tggl 1 malam je. Ngade lebih..kehkehkeh

Pokok nya aku mmg geli kalau jalan kat lantai xd lapik. Sebab 2 mst ada selipar. Rasa lain kalau xpakai selipar. Pas 2 nanti rasa mcm ada lekat2 something kat kaki. Padahal xd pun. Haiihh

So, sape yg sama peel ngn ak 2 boleh la comment gtw apa korang rasa..hee..


No comments: